Sprawy biznesowe - o wirtualnym biurze

Dodane: 31-12-2016 10:50
Sprawy biznesowe - o wirtualnym biurze wirtualne biura w warszawie

Rodzaje i składniki wynagrodzeń

Z punktu widzenia pracodawcy wynagrodzenia dzielą się na:

wynagrodzenia osobowe ? wynikające z tytułu umowy o pracę,
wynagrodzenia bezosobowe ? wynikające z tytułu umowy o dzieło, zlecenia lub agencyjnej.
Na wynagrodzenia osobowe składają się:

wynagrodzenie zasadnicze,
dopłaty (premie, wynagrodzenie za pracę w godzinach nadliczbowych, dodatek stażowy, dodatek funkcyjny, dodatek za pracę w warunkach szkodliwych itp.),
płace uzupełniające (za czas nieprzepracowany np. wynagrodzenie za czas choroby),
ekwiwalenty za niewykorzystany urlop.
Do wynagrodzeń nie zalicza się w rozumieniu przepisów:

świadczeń wypłacanych ze środków ZUS,
ekwiwalentów (np. za odzież roboczą, używanie własnych samochodów itp.),
kosztów podróży służbowych,
wypłat z tytułu projektów wynalazczych i racjonalizatorskich.

Źródło:


Wirtualne biuro ? dlaczego warto wybrać najdroższą opcję?

Na jakie wirtualne biuro warto się zdecydować? Przed tym pytaniem stają najczęściej przedsiębiorcy, którzy na polu biznesu stawiają dopiero pierwsze kroki. Trzeba przyznać, że uwagę wielu osób przykuwają szczególnie najdroższe pakiety dotyczące prowadzenia wirtualnego biura, które obejmują nie tylko udostępnianie adresu do korespondencji i odbiór przychodzącej do firmy poczty, ale także przekazywanie listów elektronicznych czy uporządkowanie i przesłanie skanem bardziej interesujących dokumentów. W wielu przypadkach możliwe jest także wielokrotne udostępnienie biura w celu organizacji spotkań biznesowych. Oczywiście, można także skorzystać z tańszych i prostszych pakietów.


Limity co do korespondencji

Wraz z popularyzacją wszelkiej działalności prowadzonej za pośrednictwem Internetu również usługi w zakresie prowadzenia wirtualnego biura zyskały na znaczeniu. Trzeba przyznać, że obecnie możemy skorzystać z bardzo szerokiej gamy ofert tego rodzaju. Wirtualne biuro to z pewnością świetny pomysł na oszczędzenie pieniędzy, jeśli nasza firma dopiero się rozwija. Istnieją bowiem limity dotyczące na przykład ilości przyjmowanej korespondencji, które powodują, że w przypadku prowadzenia bardzo prężnie rozwijającego się przedsiębiorstwa możemy spotkać się z odmową co do obsługi korespondencji. To powoduje, że zwykle z takiego administrowania korespondencją korzystają przedsiębiorcy znajdujący się na starcie swojej kariery w biznesie.