Ogólnie o mechanice samochodowej

zie to dość drogie - zwłaszcza w niektórych modelach samochodów. Drugą opcją jest regeneracja. W takim przypadku najlepiej udać się do Mielca lub wysłać turbosprężarkę kurierem - gdzie? Oczywiście do firmy Regmot z Mielca. Zabi

Ogólnie o mechanice samochodowej

Gdzie naprawić turbo?

Każdy kto miał problemy z turbosprężarką w swoim samochodzie na pewno zastanawiał się co z tym zrobić. Można oczywiście kupić nową sprężarkę ale będzie to dość drogie - zwłaszcza w niektórych modelach samochodów.

Drugą opcją jest regeneracja. W takim przypadku najlepiej udać się do Mielca lub wysłać turbosprężarkę kurierem - gdzie? Oczywiście do firmy Regmot z Mielca.


Zabiegi pielęgnacyjne dla twojego auta

Jeśli chodzi o pielęgnację auta, konieczne jest nieraz przeprowadzenie naprawdę sporej ilości zabiegów, aby utrzymać samochód w naprawdę perfekcyjnym stanie. Samo skorzystanie z odkurzacza czy umycie samochodu nie gwarantuje nam przecież idealnej czystości. Niejeden prawdziwy znawca tematu doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że na rynku jest dostępnych naprawdę wiele środków przeznaczonych do czyszczenia konkretnych elementów samochodowych. Tak więc istnieją preparaty do części plastikowych, czy specjalne płyny do szyb. Warto również zainwestować w specjalną pastę do samochodu, która nadaje niesamowity połysk i sprawia, że auto wygląda, jakby przed chwilą wyjechało z salonu.


silnik spalinowy wyposażony w pięć cylindrów

R5 ? (oznaczany także jako I5) ? silnik spalinowy wyposażony w pięć cylindrów ustawionych wzdłuż wału korbowego w jednym rzędzie. Jest on kompromisem pomiędzy małymi jednostkami R4 a większymi R6 - dzięki niewiele większej długości niż R4 może być montowany poprzecznie z przodu pojazdu. Stosuje się go stosunkowo rzadko, konfiguracji tej używają lub używali m.in: Alfa Romeo (Alfa Romeo 156, 166), Audi (Audi 90, 100, S2 Coupé), Ford Motor Company (Ford Focus ST/RS), Renault (Safrane Phase II), Volkswagen (VW Jetta), Fiat (Fiat Coupé), Honda (Acura TL), General Motors (Chevrolet Colorado), Volvo Car Corporation (Volvo 850, 940) czy też Mercedes-Benz (starsze jednostki wysokoprężne).

Kąt obrotu wału korbowego wynosi 144°, kolejność zapłonu to 1-3-5-4-2. Siły pierwszego i drugiego rzędu są dobrze wyrównoważone, silnik generuje jednak drgania które są minimalizowane poprzez zastosowanie pojedynczego wałka wyrównoważającego pracującego z prędkością obrotową silnika1.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/R5_(silnik)