Każda firma musi mieć stronę. Dlaczego

poprzez sieć komputerową, przeglądarka internetowa, będąca jego klientem, aby pobrać wskazaną stronę WWW. Serwer WWW może też korzystać z usług innego, równolegle działającego oprogramowania, np. MySQL i PHP, udostępniając wyn

Każda firma musi mieć stronę. Dlaczego strony internetowe rybnik

O serwerze w Wikipedii

Serwer WWW (ang.) web server ? program działający na serwerze internetowym, obsługujący żądania protokołu komunikacyjnego HTTP. Z serwerem WWW łączy się, poprzez sieć komputerową, przeglądarka internetowa, będąca jego klientem, aby pobrać wskazaną stronę WWW.

Serwer WWW może też korzystać z usług innego, równolegle działającego oprogramowania, np. MySQL i PHP, udostępniając wynikowe, dynamicznie utworzone strony WWW, wzbogacone danymi z bazy danych.

Statystyki wykorzystania serwerów www (dane z sierpnia 2014 według serwisu Netcraft):

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Serwer_WWW


Usługi w Internecie

Niewątpliwie jednym z kluczowych elementów, które są niezbędne do osiągnięcia sukcesu w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej jest założenie strony internetowej. To właśnie Internet jest obecnie głównym źródłem wiedzy na wiele tematów. Nic więc dziwnego, że spora część współczesnej działalności gospodarczej koncentruje się właśnie w Internecie.

Dlatego też, jeśli chcemy rozpocząć prowadzenie interesów w sieci warto zdecydować się na utworzenie strony internetowej prezentującej naszą ofertę. Dodatkowo warto postarać się o utworzenie sklepu internetowego, jeśli planujemy prowadzić także działalność handlową. Internet to kluczowe miejsce, które pozwoli nam rozwinąć działalność gospodarczą i znacznie zwiększyć dochody.


Korzyści e-commerce w Wikipedii

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny