Dlaczego pozycjonowanie bywa drogie?

Dodane: 17-11-2018 03:01
Dlaczego pozycjonowanie bywa drogie? cennik pozycjonowania w google

Cytat z Wikipedii, hasło: Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych Terminologiaedytuj

Pod koniec 2009 roku Google wprowadziło wyszukiwanie w czasie rzeczywistym (Real Time Search), polegające na przedstawianiu najaktualniejszych wyników z serwisów społecznościowych oraz mikro-blogów. 19 marca 2010 roku funkcja wyszukiwania w czasie rzeczywistym została oficjalnie wdrożona do polskiej wersji wyszukiwarki Google.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Krótka definicja z Wikipedii. Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych Kontrowersjeedytuj

Algorytm wyszukiwarki odpowiedzialny za prezentowanie wyników na odpowiednich pozycjach analizuje kilkaset najważniejszych czynników strony i ciągle ulega modyfikacjom.


Kontrowersje w pozycjonowaniu stron wynikają ze sposobów zdobywania linków prowadzących do stron ? IBL oraz z nieetycznych technik stosowanych w pozycjonowaniu. Działania niezgodne z zaleceniami dla webmasterów przyjęło się nazywać spamem w wyszukiwarkach. Spam w wyszukiwarkach jest traktowany podobnie jak spam pocztowy, czyli elektroniczne wiadomości masowo rozsyłane do osób, które ich nie oczekują.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Wysokie pozycje w wyszukiwarce


Co znaczy fraza "wysoka pozycja w wyszukiwarce" w odniesieniu do strony internetowej? Znaczy to nic innego, jak sytuację, w której strona internetowa znajduje się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania, przykładowo na pierwszej stronie wyszukiwania danej frazy w Google. Z wyrażeniem wysoka pozycja w wyszukiwarce ściśle powiązane są frazy, takie jak top 5 czy top 10. Oczywiście analogicznie mogą występować też frazy wskazujące miejsce strony internetowej w wyszukiwarce. Fraza top 5 oznacza, że dana strona znajduje się w wynikach wyszukiwania w pierwszych pięciu wyświetlanych linkach, podobnie wyrażenie top 10 odnosi się do miejsca strony w wynikach, z tym że znajduje się nie w pierwszej piątce, ale w pierwszej dziesiątce pokazywanych wyników.