Artykuł o kwestiach stomatologicznych

Dodane: 19-01-2017 03:48
Artykuł o kwestiach stomatologicznych dobry dentysta elbląg

Wykonywanie zawodu stomatologa

Stomatologia jest dziedziną medycyny zajmującą się leczeniem zębów u osób w każdym wieku. Dlatego wykonywanie zawodu stomatologa musi zostać poprzedzone ukończeniem odpowiednich studiów. Dzieje się tak dlatego, że leczenie stomatologiczne może nie być proste i wymaga ono wykonywania bardzo precyzyjnych działań. Natomiast prowadzenie gabinetu stomatologicznego możliwe jest po otrzymaniu wszystkich pozwoleń na prowadzenie tego typu działalności. Trzeba także zatrudniać dobrze wykwalifikowanych pracowników, jeżeli prowadzony jest większy gabinet. W przeciwnym razie źle prowadzony gabinet dentystyczny na pewno bardzo szybko zacznie tracić pacjentów, którzy zaczną szukać pomocy w innych miejscach.


O koronach protetycznych w Wiki

Korona (błędnie potocznie zwana koronką) ? stałe uzupełnienie protetyczne odtwarzające znaczny ubytek korony klinicznej zęba. Korony mogą być wykonywane ze stopu metalowego, akrylu, stopu metalowego licowanego (pokrywanego od widocznej strony licowej korony) akrylem, kompozytem lub ceramiką; stosuje się również korony pełnoceramiczne bez podbudowy metalowej, wytwarzane za pomocą technologii CAD/CAM. Korona protetyczna bywa również częścią mostu protetycznego, którego wykonanie umożliwia uzupełnianie braków międzyzębowych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Korona_protetyczna


Obsługa gabinetu dentystycznego

Sprawna obsługa gabinetu dentystycznego wymaga prowadzenia zapisów do dentysty. Najbardziej klasyczną metodą prowadzenia takich zapisów jest metoda telefoniczna. Pozwala ona na prowadzenie dialogu z potencjalnym pacjentem i odpowiadanie na wszystkie jego pytania. Poza tym prowadzona jest coraz częściej internetowa obsługa gabinetu dentystycznego. Jest ona bardzo wygodna zarówno dla potencjalnego pacjenta, jak i dla pracowników przychodni. Pacjent może bowiem w jednym momencie sprawdzić wszystkie terminy przyjęć swojego dentysty, a pracownicy przychodni nie muszą odbierać tak dużej liczby telefonów, jak wcześniej. Wykorzystując swoje konto internetowe będzie można także odwołać wcześniej zarezerwowaną wizytę.